5 دلیل برای استفاده از دستگاه حضور و غیاب

چهارشنبه 22 تير 1401
19:15
امید

دستگاه حضور و غیاب چگونه کار می کند؟

فناوری بیومتریک اثر انگشت کارمند را اسکن می کند و نقاط پایانی و تقاطع آن را ترسیم می کند. سپس این اطلاعات با داده های ذخیره شده کارمند ارجاع داده می شود. یک کارمند نمی تواند از سیستم بیومتریک برای ورود یا خروج استفاده کند تا زمانی که داده های او وارد سیستم شود.


5 دلیل برای استفاده از دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب بیومتریک دستگاهی است که برای تأیید هویت افراد استفاده می شود. ویژگی های مورد استفاده برای شناسایی افراد شامل اثر انگشت، الگوهای صدا، عنبیه، تشخیص چهره و اندازه گیری دست است. این بیومتریک ها برای هر فردی منحصر به فرد است و داده های موجود در دستگاه های بیومتریک را نمی توان به اشتراک گذاشت یا هک کرد. جایگزین روش امنیتی سنتی برای وارد کردن رمزها یا کدها می شود.


1. برای رهایی از نظارت مبتنی بر کاغذ: کارمندان و کارکنان مدرسه با کاغذهای زیادی احاطه شده اند که در نهایت آنها را غرق می کند. سیستم حضور و غیاب بیومتریک به آنها کمک می کند تا استفاده از ردیابی حضور و غیاب مبتنی بر کاغذ و محاسبات اشتباه را حذف کنند.


2. دقیق ترین راه حل ردیابی: انسان ها مستعد خطا هستند و خطا در حضور می تواند برای شرکت ها گران تمام شود. ماشین‌های بیومتریک عدم دقت در ردیابی حضور و غیاب را برطرف می‌کنند. جعل یا تکرار ویژگی های این ماشین ها غیرممکن است.


3. صرفه جویی در زمان: دستگاه های بیومتریک در زمان گرانبهای کارفرمایان که ملزم به مدیریت حضور و غیاب به صورت دستی هستند صرفه جویی می کند. کل زمان کارمند به طور خودکار بر اساس زمان ورود و خروج ساعت محاسبه می شود. یک کارفرما می تواند گزارش حضور و غیاب هر کارمندی را دانلود کرده و آن را مشاهده کند.


4. امنیت بهتر: سیستم های بیومتریک ایمن ترین سیستم ها هستند. هیچ داده ای را نمی توان از پایگاه داده این سیستم ها به سرقت برد. آنها همچنین شانس حضور پروکسی را از بین می برند. هیچ کس نمی تواند بدون دسترسی به بیومتریک وارد محل شود. از این رو امکان سرقت از بین می رود.


5. صرفه جویی در پول: این سرمایه گذاری یکباره است که نیاز یک سازمان را برای سالها برطرف می کند.


برای خری انواع دستگاه حضور غیاب شیراز همین حالا اقدام کنید


[ بازدید : 332 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]