تفاوت آمبره و سامبره و بالیاژ مو

دوشنبه 25 مرداد 1400
14:50
امید

آمبره

آمبره یکی از روش‌های معمول و دوست داشتنی جدید بین خانم‌هایی است که دوست دارند موهایی زیبا و در عین حال شیک داشته باشند.

در روش آمبره مهارت آرایشگر و قدرت او در کنترل باز کردن رنگ مو با دکلره اهمیت بسیار زیادی دارد، چون این روش بر اساس دکلره قوی انجام می‌گیرد. زمانی که بخواهید موهایتان را آمبره کنید، آرایشگر برایتان توضیح خواهد داد که در این روش تیره‌ترین رنگ مربوط به رنگ ریشه است و سپس هر چه به سمت ساقه مو بیایید، شاهد رنگ روشن‌تری خواهید بود. درست مثل اینکه با یک نگاه به یک طیف وسیع از رنگ‌های هم‌خانواده نگاه کنید و از آن لذت ببرید.

نکته مهمی که موقع آمبره باید در نظر داشته باشید، این است تغییر رنگ از تیره به روشن نباید به صورت ناگهانی اتفاق بیفتد؛ چون تمام زیبایی این کار به تغییر تدریجی رنگ است. همچنین باید دقت داشته باشید که انتخاب رنگ با توجه به تناژ پوست شما، رنگ موهای خودتان و حتی رنگ چشم اهمیت بسیار زیادی در زیبایی شما خواهد داشت. اگر به این موارد دقت نشده و رنگ مناسبی برای آمبره موهای شما انتخاب نشود، نتیجه چیزی جز هدر دادن وقت و سرمایه مادی نخواهد بود. بنابراین در انتخاب بهترین رنگ مو نهایت دقت را داشته باشید.


بالیاژ

بالیاژ یکی از بهترین روش‌ها در کنار آمبره و سامبره برای داشتن چهره‌ای شیک و موهایی زیبا است؛ به خصوص اگر نسبت به تجدید رنگ ریشه احساس خوبی ندارید و خوشتان نمی‌آید، ماهی یک بار عملیات رنگ کردن ریشه را انجام دهید.

روش بالیاژ در حقیقت چیزی شبیه همان روش قبلی مش تکه‌ای است که با فویل انجام می‌شد؛ اما در این روش که جدیدتر است و نتیجه بهتری هم دارد، دیگر از فویل استفاده نمی‌شود و موها به صورت بسیار طبیعی و پراکنده رنگ مناسب را به خود خواهند گرفت.

نکته جالب دیگری که درباره بالیاژ وجود دارد، اهمیت استفاده از رنگ‌های نزدیک به رنگ ریشه موهای خودتان است. هر چقدر رنگ‌های استفاده شده برای بالیاژ به رنگ طبیعی موهای شما نزدیک‌تر باشد، نتیجه نهایی طبیعی‌تر شده و نیاز شما برای ریشه گیری یا رنگ ریشه کمتر خواهد بود. بنابراین تغییر تدریجی شدید از ریشه تا ساقه در روش بالیاژ مورد کاربرد نخواهد بود.

https://healthana.ir/تفاوت-آمبره-و-سامبره-و-بالیاژ-مو-در-چیست/


[ بازدید : 364 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]