قرص چربی سوز ویت کیلر

سه شنبه 13 مهر 1395
19:31
امید

اطلاعاتی در خصوص قرص چربی سوز ویت کیلر

بر اساس یک آمار تقریبی، حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون نفر از مردم جهان به چاقی یا اضافه وزن مبتلا هستند. جای تعجب نیست، زیرا سبک زندگی امروزه و صرف مدت زمان زیاد برای استفاده از موبایل، کامپیوتر و سایر تکنولوژی ها و همچنین کم تحرکی، آپارتمان نشینی و رژیم غذایی غلط همه دست به دست هم می دهند تا خواسته یا ناخواسته دچار افزایش وزن شوید. در چنین شرایطی برخی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏ آل، به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند و چه راهی راحت تر از مصرف قرص های چربی سوز! تحرک نداشته باشید و لاغر شوید! اما کدام قرص چربی سوز مفید است و کمترین عوارض را دارد؟ به گفته برخی از متخصصین قرص چربی سوز ویت کیلر نسبت به سایر قرص های چربی سوز کمترین عوارض را دارد و مورد تأیید نیز است. بنابراین در این مطلب به طور کامل در خصوص این دارو توضیح می دهیم.

قرص لاغری ویت کیلر هرب تچ

اطلاعاتی در خصوص قرص چربی سوزویت کیلر

چند نمونه از خصوصیات چربیسوز ویت کیلر هرب تچ :

  • دفع چربی‌های ناخواسته
  • کاهش گرسنگی
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • افزایش انرژی
  • بهبود خلق و خوی

قرصچربی سوز ویت کیلر

همانطور که اشاره شد، خیلی ها به دنبال ساده ترین راه برای چربی سوزی هستند، وزنی که در طول چند سال افزایش یافته است را می خواهند در کوتاه ترین زمان از دست بدهند و به اندام ایده آل برسند. از میان انواع و اقسام قرص های چربی سوز که هر کدام نیز ساختار و شیوه اثر گذاری متفاوتی دارند، قرص چربی سوز ویت کیلر بییشتر در کانون توجه قرار دارد. داروی ارلیستات با نام های مختلفی مانند چربی سوز ویت کیلر هلیتچ یا چربی سوز ویت کیلر هرب تچ ( نام اصلی چربی سوز، ساخت آلمان ) و در ایران با نام چربی سوز ویت کیلرویت کیلر شناخته می شود. ویت کیلر یک مهار‌کننده برگشت‌پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال می‌کند. بنابراین از هیدرولیز چربی تری‌گلیسرید به شکل قابل جذب (اسید چرب و مونوگلیسرید) جلوگیری می‌کند.

چربی سوز ویت کیلر یک مکمل بسیار عالی برای کنترل وزن و از دست دادن چربی‌های اضافی بدن است که تهیه شده از مقدار کمی کافئین و بدون افدرین می‌باشد. چربی سوز ویت کیلر تشکیل شده از عصاره cambogia Garcinia می‌باشد که باعث کنترل وزن، اشتها و چربی می‌شود.

قرص چربی سوز ویت کیلرچگونه اثر می کند؟

مکانیسم اثر گذاری چربی سوز ویت کیلر بر این اساس است که هم کاهش اشتها و چربی می سوزاند، همچنین چربی سوز ویت کیلر در سطح دستگاه گوارش مانع جذب یک سوم چربی غذا می شود. یعنی غذایی را که مصرف می کنید، چربی سوز ویت کیلر مانع جذب چربی در بدن می شود، در واقع چربی سوز ویت کیلر یک ساعت قبل از وعده های غذایی ، درصد زیادی از چربی غذا را دفع می ‌کند. یعنی از افزایش وزن جلوگیری کرده و باعث تعادل وزن می شود. از آنجا که چربی سوز ویت کیلر معمولا” جذب بدن نمی ‌شود، جزو دسته چربی سوزهایی است که عوارض جانبی کمی دارد. این می تواند یک خبر خوب باشد..

چربی هایی که تجزیه و جذب نشده اند، باعث دفع مدفوع پر چرب شده و بوی بسیار زننده ای ایجاد می کنند. در ارتباط با مقدار چربی موجود در غذا، در ضمن به علت مشکل در جذب ویتامین های محلول در چربی که شامل ویتامین های K , E , D , A است،( در واقع جذب ویتامین های E و D و A و k در مصرف‌ کنندگان این قرص ‌ها صورت نمی ‌گیرد) باید دو ساعت بعد از مصرف چربی سوز ویت کیلر نسبت به مصرف مکمل های مولتی ویتامین اقدام شود.

قرص لاغری ویت کیلر هرب تچ 3

موارد منع مصرف چربی سوز ویت کیلر

کسانی که مشکل تیروئید دارند و از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند. کسانی که کمبود ویتامین دارند، خصوصا” ویتامین های محلول در چربی، کسانی که به علت بیماری قلبی عروقی داروی وارفارین مصرف می کنند، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کسانی که مشکل نفرون های کلیه دارند و یا کبد چرب دارند، حتما” چربی سوز ویت کیلر را بدون کسب اجازه از پزشک مصرف نکنند. در دوران شیردهی نیز منع مصرف دارد.

چربیسوزویتکیلر


[ بازدید : 503 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]